Šachmatų būrelis, kuriame dalyvavo 1–4 klasių mokiniai, tapo puikia proga susipažinti su šachmatų pasauliu. Mokiniai ne tik žaidė prie tradicinių šachmatų lentų, bet ir išbandė kompiuterines šachmatų programas. Tai padėjo jiems geriau suprasti žaidimo strategiją ir lavinti mąstymą. Būrelio užsiėmimai buvo įdomūs ir kūrybiški, nes mokiniai galėjo varžytis su kitais vaikais tiek realioje, tiek virtualioje aplinkoje. Kompiuterinės šachmatų versijos leido jiems žaisti su įvairiais dirbtinio intelekto priešininkais, kurie prisitaikė prie jų lygio. Mokiniai taip pat mokėsi analizuoti savo žaidimus ir aptarti įvairias strategijas su kitais būrelio dalyviais. Būrelis skatino bendradarbiavimą ir draugišką konkurenciją, nes vaikai dažnai dalijosi patarimais ir mokė vieni kitus. Šachmatų žaidimas tapo ne tik intelektualiu iššūkiu, bet ir smagia pramoga, leidžiančia lavinti kantrybę ir dėmesio sutelkimą. Be to, būrelio užsiėmimai suteikė mokiniams galimybę išmokti valdyti savo emocijas, nes šachmatų partijos dažnai reikalauja strateginio mąstymo ir atsargumo. Taigi tai buvo puiki galimybė mokytis, augti ir smagiai praleisti laiką kartu.
Mokytoja Edita Ilgavičienė