Slide background

Pamokų laikas

1. 08:00 - 08:45

2. 08:50 - 09:35

3. 09:45 - 10:30

4. 10:40 - 11:25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05

7. 13:10 - 13:55

8. 14:00 - 14:45

Steam Infrastruktūra

3D klasė
Kovo 7 d. mokytojai sužinojo apie tai, kad pagal „Tūkstantmečio mokyklos I“ projektą mokykloje įrengta 3D klasė. UAB ,,Biznio mašinų kompanija“ atstovas Ramūnas Kačerauskas parodė, kaip naudoti klasės įrangą ir kokios jos galimybės. Kartu su įranga mokykla įsigijo medžiagos biologijos, chemijos ir 1–4 klasių pamokoms.
 
Informatikos mokymosi priemones papildė „Micro:bit“ programavimo rinkiniai
Jie padės mokiniams tobulinti programavimo įgūdžius. Daugelis funkcijų, esančių pačiame „Micro:bit“, leidžia sukurti pačias įvairiausias programėles – kurti žaidimus, animacijas, slenkančias istorijas, atvaizduoti simbolius, tekstą, skaičiuoti elementus – ir suteikia dar daug kitų galimybių.
Baldai
Informatikos kabinete buvo suprojektuota ir pastatyta nauja spinta, skirta įvairioms mokymosi priemonėms susidėti. Joje vietą surado net pačios mažiausios detalės, iš kurių konstruojami robotai. Tuo ypač džiaugiasi mokiniai, lankantys „Robotikos“ būrelį – tarp gausybės įvairiausių detalių lengva surasti tą, kurios reikia.
 
3D spausdintuvai
Mokykla iš projekto lėšų įsigijo 3D spausdintuvus. Darbas su šiais spausdintuvais skatins mokinius eksperimentuoti, kurti, spręsti įvairias realaus gyvenimo problemas, klysti ir bandyti iš naujo. Modeliavimas ir spausdinimas 3D spausdintuvais lavins ne tik informatikos, bet ir technologijų, meno, matematikos įgūdžius.
Interaktyvios lentos
„Žemynos“ progimnazijoje pagalbos mokiniui specialistų kabinetuose, įdiegtos naujos interaktyvios mokymo lentos, kurios mokiniams pagerins mokymosi sąlygas.
Interaktyvi mokymo lenta leidžia pritaikyti mokymo procesą prie individualių mokinių poreikių. Tai suteikia specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių pedagogams galimybę lengviau pritaikyti mokomąją medžiagą kiekvienam vaikui individualiai. Lenta suteikia galimybę integruoti skirtingus mokymo metodus, žaidimus ir kitas interaktyvias užduotis, kurias atlikdami mokiniai gali išmokti dirbti žaismingai ir efektyviai. Tai skatina didesnį mokinių susidomėjimą pamokoje dėstoma medžiaga.
Be to, interaktyvi mokymo lenta stiprina mokinių motyvaciją. Įvairūs interaktyvūs elementai, žaidimai ir užduotys daro mokymąsi įdomesnį ir patrauklesnį. Mokiniai jaučiasi labiau įtraukti į pamoką, o tai skatina jų norą mokytis ir tobulėti. Mokytojai taip pat gali kurti individualizuotas užduotis, kurios atitinka mokinių pomėgius ir stiprybes, skatina jų asmeninį tobulėjimą.
Naudodami interaktyvią mokymo lentą, mokiniai aktyviai dalyvauja pamokoje, keičia tradicinį sąsiuvinio naudojimą į modernų būdą mokytis. Ši technologija skatina bendradarbiavimą, komunikaciją ir kūrybiškumą, kurie yra esminiai dalykai šiuolaikinio ugdymo procese.

Mūsų draugai

Pasirinkite