Slide background

Pamokų laikas

1. 08:00 - 08:45 (0 min.)

2. 08:50 - 09:35

3. 09:45 - 10:30

4. 10:40 - 11:25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05

7. 13:10 - 13:55

8. 14:00 - 14:45

Konkursas „Inžinerijos iššūkis: keliai į ateitį“

Mūsų mokyklos mokiniai dalyvauja konkurse „Inžinerijos iššūkis: keliai į ateitį“. Konkursas vyksta nuo vasario 18 d. iki balandžio mėn. pabaigos. Komandų registracija buvo iki kovo 24 d., o galutinis užduoties pateikimo terminas – balandžio 1 d. Konkurso užduotis – pastatyti geriausią tiltą, kuris išlaikytų vieno komandos nario svorį bent 10 sekundžių. O tam, kad ilgam statomas tiltas būtų patrauklus jo naudotojams – svarbu apgalvoti, kaip kūrinį papuošti. Komisija dešimtbalėje sistemoje įvertina pastatytą tiltą pagal tris pagrindinius kriterijus: tvirtumas, išradingumas, estetika. Atsižvelgiama ir į statybinių medžiagų įvairovę bei antrinių žaliavų panaudojimą. Laimi komanda, surinkusi aukštesnius komisijos balus. Jei balai pasiskirsto po lygiai, aukštesnę vietą užima komanda, anksčiau atsiuntusi savo darbą.

Mūsų komandą ,,Arkatech“ sudaro septyni aštuntos klasės mokiniai: Beatričė Gudaitė, Lukas Diliūnas, Gustė Vaitiekūnaitė, Gabrielė Linkaitė, Rusnė Masilionytė, Meda Stankūnaitė, Laisvė Mikeliūnaitė, ir fizikos mokytoja Daiva Dumšienė. Apie šį projektą sužinojome likus dvidešimt dienų iki jo pabaigos. Pirmosiomis dienomis svarstėme ir galvojome, koks galėtų būti mūsų tiltas ir kokias antrines žaliavas būtų galima panaudoti. Galiausiai nusprendėme naudoti buityje randamas antrines žaliavas: kiaušinių dėklus, metalinius strypus, kartono lakštus, popierinius ritinius ir kibirėlius. Tiltui sutvirtinti naudojome lipalą, lipniąją juostą ir tvirtinimo dirželius. Kadangi kiaušinių dėklų reikėjo daug, tai įtraukėme į dėklų rinkimą ir kitus mokinius. Neilgai trukus kibome į darbą.

Projektuodami tiltą, rėmėmės fizikos dėsniais ir inžinerijos principais. Kiaušinių dėklai atlaiko didesnį slėgį, metaliniai strypai užtikrino tvirtumą, o popieriniai ritiniai padėjo išlaikyti konstrukcijos formą. Viso proceso metu mūsų komanda aktyviai dirbo kartu – bendradarbiavome, diskutavome, ieškojome geriausių sprendimų ir kūrėme tiltą, kuris atlaikytų kuo didesnę apkrovą.

Tiltą pagaminome tvirtą. Jis išlaikė daugiau nei 10 sekundžių ne vieną, o 3 komandos narius. Mes buvome labai patenkinti savo darbo rezultatais. Dabar belieka laukti komisijos sprendimo.

 

Fizikos mokytoja D. Dumšienė, G. Linkaitė ir pritarančioji komanda

 

P. S. Aš labai džiaugiuosi, kad mūsų mokykloje mokosi tokie puikūs mokiniai. Jie dirbo kaip gerai suderintas laikrodžio mechanizmas, kur kiekvienas narys prisidėjo savo unikaliu indėliu. Mokiniai ne tik dirbo produktyviai, bet ir sukūrė tikrą bendrą komandinį darbą, kur kiekviena užduotis buvo atlikta tiksliai ir laiku. Jų bendras darbas buvo kaip tobulas šokis, kuriame visi judėjo pagal tą patį ritmą, pasiekdami aukščiausių rezultatų. Toks darnus bendradarbiavimas įrodo, kad, dirbant kartu, kiekvienas gali pasiekti daugiau nei individualiai, o sukurta ypatinga darbinė nuotaika padidina darbinę motyvaciją.

Nuoširdžiai ačiū visiems 7–8 klasių mokiniams, kurie sunešė kiaušinių dėklus, taip prisidėdami prie tilto statybos. Taip pat nuoširdžiai dėkojame ir mūsų raktininkei Danutei, kuri leido mums pabaigti projektą pailgindama savo darbo valandas.

 

Mokytoja

Mūsų draugai

Pasirinkite