Spalio 21–25 dienomis 3c klasėje vyko Europos Sąjungos organizuojama visuomeninė iniciatyva „CodeWeek 2024“, kurios tikslas yra visus sudominti programavimu ir skaitmeniniu raštingumu.
Programavimo renginio „RUDUO 2024. LAPAI, GILĖS IR KAŠTONAI. SPALVINTI!“ metu veiklos buvo integruojamos į savaitės ugdomosios temos veiklas. Vper žaidybines veiklas vaikai mokėsi koduoti, panaudodami savo atsineštas rudens gėrybes – lapus, giles, kaštonus. Ugdytiniai kūrė įvairias sekas: savo vardą, mokėsi atpažinti ir įvardinti objekto padėtį erdvėje. O taip pat tradiciškai spalvino langelius pagal nurodytas spalvas ir džiaugėsi išryškėjusiu paveikslėlio vaizdu ant kaštonų ir gilių.
Kompiuterių klasėje išbandėme skaitmeninių vaizdų kūrimą. Kiekvienas langelis reprezentuoja vieną pikselį vaizde. Mokiniai, mokydamiesi skaitmeninės grafikos pagrindų, nuspalvino langelius, siekdami sukurti tam tikrą piešinį arba atvaizdą,.
Audojome programavimo mokymo įrankius „Blockly“ ir „Scratch“. Šios platformos leidžia vizualiai kurti programą naudojant blokelius (kurie gali būti spalvoti), o tai padeda vaikams suvokti programavimo logiką ir seką. Šie metodai padėjo vaikams suprasti programavimo ir duomenų vizualizavimo pagrindus interaktyviu ir kūrybišku būdu.
Mokytoja Ingrida Pavlavičienė