Slide background

Pamokų laikas

1. 08:00 - 08:45

2. 08:50 - 09:35

3. 09:45 - 10:30

4. 10:40 - 11:25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05

7. 13:10 - 13:55

8. 14:00 - 14:45

2c klasės praktinė-tiriamoji veikla „Knyga kaip filmas“

Antrokams, kaip ir visiems vaikams, filmus žiūrėti labiau patinka nei skaityti knygas. 2c klasės

mokiniai aiškinosi, kas iš tiesų įdomiau – knyga ar filmas?

Pirmą dieną aptarę praktinės-tiriamosios veiklos eigą aiškinomės, iš kur atsiranda vaikiški filmai. Mokiniai nustebo, kad beveik visi jų matyti filmai yra sukurti pagal įvairias pasakas. Apsilankę mokyklos bibliotekoje mokiniai rado daug įvairių knygų, pagal kurias yra matę filmus. Labiausiai nustebo, kad bibliotekoje rado „Kempiniuko Plačiakelnio“ knygelę. Išsirinkome pasaką, kurios mokiniai nėra skaitę ir nėra matę filmuko. Grįžę į klasę mokiniai skaitė pasaką „Mauglis“. Ši pasaka mokinius nustebino tuo, kad ir džiunglėse vyrauja įvairios taisyklės.

Antrą dieną žiūrėjome animacinį filmą „Džiunglių knyga“. Nors šis filmas buvo sukurtas pagal pasaką „Mauglis“, jame radome daug įvairių detalių, kurios nebuvo paminėtos filme. Susiskirstę į grupes mokiniai ieškojo pasakos ir filmo panašumų ir skirtumų.

Trečią dieną pasirengėme pristatymui.

Visi padarėme bendrą išvadą, kad knygą skaityti yra įdomiau, nes ten aprašytos įvairios smulkios detalės, kurias filme sunku įžvelgti.

 

2c klasės mokytoja Evelina

Mūsų draugai

Pasirinkite