Slide background

Pamokų laikas

1. 08:00 - 08:45

2. 08:50 - 09:35

3. 09:45 - 10:30

4. 10:40 - 11:25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05

7. 13:10 - 13:55 (45 min.)

8. 14:00 - 14:45

Steam Infrastruktūra

Pakruojo „Žemynos“ progimnazija džiaugiasi naujais „Gino Bot“ robotais iš TUM projekto

Pakruojo „Žemynos“ progimnazija sulaukė naujų „Gino Bot“ robotų, gautų iš Tarptautinio technologijų ir ugdymo modernizavimo (TUM) projekto. „Gino Bot“ robotai jau naudojami „Lego robotų“ būrelyje, kur mokiniai juos konstruoja ir programuoja. Mokyklos bendruomenė tikisi, kad robotai skatins domėtis STEM sritimis ir ugdys ateities talentus. „Gino Bot“ robotai – tai dar vienas žingsnis šiuolaikiško ugdymo link.

Informatikos mokytojas Vidmantas

„Blue-Bot“ – nauji edukaciniai robotukai mūsų mokykloje

Mūsų mokykla įsigijo edukacinius robotukus „Blue-Bot“, kurie sukurti jaunesniojo amžiaus mokiniams ir padeda lavinti programavimo pagrindus, loginį mąstymą bei problemų sprendimo įgūdžius per žaismingą ir interaktyvų mokymosi procesą. Šie robotai-bitutės yra lengvai valdomi ir nereikalauja sudėtingos programinės įrangos – užtenka paprastų komandų, kurias mokiniai gali įvesti mygtukais arba per „Bluetooth“ ryšį.

„Blue-Bot“ robotukai skatina įvairių įgūdžių lavinimą:

· Erdvinis mąstymas ir planavimas, numatant roboto judėjimo trajektoriją.

· Matematikos ir logikos supratimas, sprendžiant užduotis.

· Kūrybiškumas, naudojant rašiklius piešimo kilimėliuose.

· Komandinis darbas – mokiniai dirba grupėse, planuodami ir įgyvendindami projektus.

· Programavimo pagrindai, kurie padeda suprasti komandų vykdymo logiką.

Šie robotukai suteikia galimybę mokiniams mokytis žaismingai ir įgyti įgūdžių, naudingų tiek kasdieniuose mokymosi procesuose, tiek tolimesnėse technologijų ir gamtos mokslų studijose.

Pakruojo „Žemynos“ progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui M. Tamašauskienė

Mokykla dalyvaudama TŪM projekte įsirengė STEAM laboratoriją

 

Mūsų mokykla žengė didelį žingsnį į priekį – dalyvaudama TŪM projekte įsirengė modernią STEAM laboratoriją. Šia iniciatyva siekiama suteikti mokiniams daugiau galimybių praktiškai taikyti savo žinias ir įgauti naujų įgūdžių, kurie bus svarbūs ateityje.

Naujojoje laboratorijoje jau turime įsigytas biologijos ir fizikos dalykų priemones, kurios padės mokiniams giliau suprasti šių mokslų principus. Mokytojos Aida ir Daiva, pasinaudodamos modernia įranga, jau pradėjo vesti įdomias ir interaktyvias pamokas.

Biologijos pamokose mokiniai, naudodami mikroskopus, tyrinėja ląstelių struktūras, augalų ir gyvūnų audinius bei įvairius mikroorganizmus. Šios praktinės užduotys leidžia mokiniams geriau suprasti sudėtingus biologijos procesus. Taip pat, naudodami specialią įrangą, mokiniai modeliuoja ekosistemas ir stebi, kaip jose sąveikauja įvairūs komponentai.

Fizikos pamokose mokiniai atlieka įvairius mechanikos eksperimentus, tyrinėja jėgų ir judesio dėsnius. Elektromagnetizmo tyrimai leidžia mokiniams susipažinti su elektros srovėmis, magnetiniais laukais ir elektros grandinėmis. Naudodami optinius prietaisus, mokiniai tyrinėja šviesos lūžimą, atspindį, spektrą ir kitus optinius reiškinius.

STEAM laboratorija taip pat bus pritaikyta kitoms veikloms, susijusioms su inžinerija, technologijomis, menu ir matematika. Svarbiausia, kad mokytojos Aida ir Daiva kūrybiškai išnaudoja turimą įrangą ir skatina mokinius aktyviai dalyvauti praktiniuose užsiėmimuose. Tai padeda mokiniams ne tik geriau suprasti teorines žinias, bet ir įgyti vertingų praktinių įgūdžių, kurie bus naudingi ateityje.

Dalyvavimas TŪM projekte ir naujosios STEAM laboratorijos įrengimas – tai puikus pavyzdys, kaip mokykla gali prisidėti prie šiuolaikinio mokymo proceso tobulinimo ir mokinių ugdymo kokybės gerinimo. Tikime, kad šis projektas įkvėps mūsų mokinius siekti mokslo ir kūrybiškumo aukštumų.

 

3D klasė
Kovo 7 d. mokytojai sužinojo apie tai, kad pagal „Tūkstantmečio mokyklos I“ projektą mokykloje įrengta 3D klasė. UAB ,,Biznio mašinų kompanija“ atstovas Ramūnas Kačerauskas parodė, kaip naudoti klasės įrangą ir kokios jos galimybės. Kartu su įranga mokykla įsigijo medžiagos biologijos, chemijos ir 1–4 klasių pamokoms.
 
Informatikos mokymosi priemones papildė „Micro:bit“ programavimo rinkiniai
Jie padės mokiniams tobulinti programavimo įgūdžius. Daugelis funkcijų, esančių pačiame „Micro:bit“, leidžia sukurti pačias įvairiausias programėles – kurti žaidimus, animacijas, slenkančias istorijas, atvaizduoti simbolius, tekstą, skaičiuoti elementus – ir suteikia dar daug kitų galimybių.
Baldai
Informatikos kabinete buvo suprojektuota ir pastatyta nauja spinta, skirta įvairioms mokymosi priemonėms susidėti. Joje vietą surado net pačios mažiausios detalės, iš kurių konstruojami robotai. Tuo ypač džiaugiasi mokiniai, lankantys „Robotikos“ būrelį – tarp gausybės įvairiausių detalių lengva surasti tą, kurios reikia.
 
3D spausdintuvai
Mokykla iš projekto lėšų įsigijo 3D spausdintuvus. Darbas su šiais spausdintuvais skatins mokinius eksperimentuoti, kurti, spręsti įvairias realaus gyvenimo problemas, klysti ir bandyti iš naujo. Modeliavimas ir spausdinimas 3D spausdintuvais lavins ne tik informatikos, bet ir technologijų, meno, matematikos įgūdžius.
Interaktyvios lentos
„Žemynos“ progimnazijoje pagalbos mokiniui specialistų kabinetuose, įdiegtos naujos interaktyvios mokymo lentos, kurios mokiniams pagerins mokymosi sąlygas.
Interaktyvi mokymo lenta leidžia pritaikyti mokymo procesą prie individualių mokinių poreikių. Tai suteikia specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių pedagogams galimybę lengviau pritaikyti mokomąją medžiagą kiekvienam vaikui individualiai. Lenta suteikia galimybę integruoti skirtingus mokymo metodus, žaidimus ir kitas interaktyvias užduotis, kurias atlikdami mokiniai gali išmokti dirbti žaismingai ir efektyviai. Tai skatina didesnį mokinių susidomėjimą pamokoje dėstoma medžiaga.
Be to, interaktyvi mokymo lenta stiprina mokinių motyvaciją. Įvairūs interaktyvūs elementai, žaidimai ir užduotys daro mokymąsi įdomesnį ir patrauklesnį. Mokiniai jaučiasi labiau įtraukti į pamoką, o tai skatina jų norą mokytis ir tobulėti. Mokytojai taip pat gali kurti individualizuotas užduotis, kurios atitinka mokinių pomėgius ir stiprybes, skatina jų asmeninį tobulėjimą.
Naudodami interaktyvią mokymo lentą, mokiniai aktyviai dalyvauja pamokoje, keičia tradicinį sąsiuvinio naudojimą į modernų būdą mokytis. Ši technologija skatina bendradarbiavimą, komunikaciją ir kūrybiškumą, kurie yra esminiai dalykai šiuolaikinio ugdymo procese.
STEAMuko laboratorija
STEAM laboratorija 1–4 klasių mokiniams – tai inovatyvi mokymosi erdvė, kur vaikai gali tyrinėti gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos pasaulį. Čia vedamos gamtos pamokos, atliekami eksperimentai ir praktiniai bandymai, leidžiantys mokiniams ne tik geriau suprasti teoriją, bet ir patiems išbandyti įdomius reiškinius – nuo paprastų cheminių reakcijų iki augalų auginimo bei gamtos stebėjimo. STEAM laboratorija skatina smalsumą, kūrybiškumą ir problemų sprendimo įgūdžius jau nuo ankstyvų mokyklos metų.

Mūsų draugai

Pasirinkite