Pakruojo „Žemynos“ progimnazija džiaugiasi naujais „Gino Bot“ robotais iš TUM projekto
Pakruojo „Žemynos“ progimnazija sulaukė naujų „Gino Bot“ robotų, gautų iš Tarptautinio technologijų ir ugdymo modernizavimo (TUM) projekto. „Gino Bot“ robotai jau naudojami „Lego robotų“ būrelyje, kur mokiniai juos konstruoja ir programuoja. Mokyklos bendruomenė tikisi, kad robotai skatins domėtis STEM sritimis ir ugdys ateities talentus. „Gino Bot“ robotai – tai dar vienas žingsnis šiuolaikiško ugdymo link.
Informatikos mokytojas Vidmantas
„Blue-Bot“ – nauji edukaciniai robotukai mūsų mokykloje
Mūsų mokykla įsigijo edukacinius robotukus „Blue-Bot“, kurie sukurti jaunesniojo amžiaus mokiniams ir padeda lavinti programavimo pagrindus, loginį mąstymą bei problemų sprendimo įgūdžius per žaismingą ir interaktyvų mokymosi procesą. Šie robotai-bitutės yra lengvai valdomi ir nereikalauja sudėtingos programinės įrangos – užtenka paprastų komandų, kurias mokiniai gali įvesti mygtukais arba per „Bluetooth“ ryšį.
„Blue-Bot“ robotukai skatina įvairių įgūdžių lavinimą:
· Erdvinis mąstymas ir planavimas, numatant roboto judėjimo trajektoriją.
· Matematikos ir logikos supratimas, sprendžiant užduotis.
· Kūrybiškumas, naudojant rašiklius piešimo kilimėliuose.
· Komandinis darbas – mokiniai dirba grupėse, planuodami ir įgyvendindami projektus.
· Programavimo pagrindai, kurie padeda suprasti komandų vykdymo logiką.
Šie robotukai suteikia galimybę mokiniams mokytis žaismingai ir įgyti įgūdžių, naudingų tiek kasdieniuose mokymosi procesuose, tiek tolimesnėse technologijų ir gamtos mokslų studijose.
Pakruojo „Žemynos“ progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui M. Tamašauskienė
Mokykla dalyvaudama TŪM projekte įsirengė STEAM laboratoriją
Mūsų mokykla žengė didelį žingsnį į priekį – dalyvaudama TŪM projekte įsirengė modernią STEAM laboratoriją. Šia iniciatyva siekiama suteikti mokiniams daugiau galimybių praktiškai taikyti savo žinias ir įgauti naujų įgūdžių, kurie bus svarbūs ateityje.
Naujojoje laboratorijoje jau turime įsigytas biologijos ir fizikos dalykų priemones, kurios padės mokiniams giliau suprasti šių mokslų principus. Mokytojos Aida ir Daiva, pasinaudodamos modernia įranga, jau pradėjo vesti įdomias ir interaktyvias pamokas.
Biologijos pamokose mokiniai, naudodami mikroskopus, tyrinėja ląstelių struktūras, augalų ir gyvūnų audinius bei įvairius mikroorganizmus. Šios praktinės užduotys leidžia mokiniams geriau suprasti sudėtingus biologijos procesus. Taip pat, naudodami specialią įrangą, mokiniai modeliuoja ekosistemas ir stebi, kaip jose sąveikauja įvairūs komponentai.
Fizikos pamokose mokiniai atlieka įvairius mechanikos eksperimentus, tyrinėja jėgų ir judesio dėsnius. Elektromagnetizmo tyrimai leidžia mokiniams susipažinti su elektros srovėmis, magnetiniais laukais ir elektros grandinėmis. Naudodami optinius prietaisus, mokiniai tyrinėja šviesos lūžimą, atspindį, spektrą ir kitus optinius reiškinius.
STEAM laboratorija taip pat bus pritaikyta kitoms veikloms, susijusioms su inžinerija, technologijomis, menu ir matematika. Svarbiausia, kad mokytojos Aida ir Daiva kūrybiškai išnaudoja turimą įrangą ir skatina mokinius aktyviai dalyvauti praktiniuose užsiėmimuose. Tai padeda mokiniams ne tik geriau suprasti teorines žinias, bet ir įgyti vertingų praktinių įgūdžių, kurie bus naudingi ateityje.
Dalyvavimas TŪM projekte ir naujosios STEAM laboratorijos įrengimas – tai puikus pavyzdys, kaip mokykla gali prisidėti prie šiuolaikinio mokymo proceso tobulinimo ir mokinių ugdymo kokybės gerinimo. Tikime, kad šis projektas įkvėps mūsų mokinius siekti mokslo ir kūrybiškumo aukštumų.