Tikslas – įsitikinti, kad stalo žaidimai suteikia tinkamą erdvę gyvam, tikslingam ir pozityviam laisvalaikio užimtumui bei bendravimui su bendraamžiais.
Uždaviniai – suburti mokinių bendruomenę, suteikiant galimybę mokiniams atskleisti ir tobulinti gyvenimo, elgesio bei veiklos bendruomenėje įgūdžius; gilinti žinias bei vystyti gebėjimus, žaidžiant edukaciniais stalo žaidimus; mokytis įsivertinti ir pristatyti savo veiklą; plėtoti mokinių laisvalaikio užimtumo ir kultūrinės veiklos įvairovę; suteikti mokiniams teigiamų emocijų.
Mokiniai žaisdami stalo žaidimus smagiai praleido laiką, linksminosi, susirado draugų, lavino mąstymą, reakciją, įgavo naujos patirties, praplėtė akiratį ir žinias apie supančią aplinką, išmoko ir išbandė naujus stalo žaidimus, stiprino bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, mokėsi būti komandos nariais, džiaugėsi laimėjimais ir mokėsi priimti nesėkmes. Grupės mokiniai išrinko labiausiai patikusius stalo žaidimus – „Pictureka!“, „Bausack“, „Pickomono“. Draugiškai žaisdami stalo žaidimus mokiniai čia laiką leido nesinaudodami išmaniaisiais telefonais.
Specialioji pedagogė Lolita