Tikslas – sudaryti galimybę įgyti gamtamokslinės kompetencijos pagrindus; įgyti gebėjimų, kurie padėtų pažinti pasaulį, įtrauktų vaikus į aktyvų domėjimąsi juos supančia gamta.
Uždaviniai: surinkti informaciją apie sraiges; atliekant eksperimentus, tyrinėti jas ir daryti išvadas; apsilankyti Trakiškio sraigių ūkyje.
Ugdomosios kompetencijos: pažinimo, komunikavimo, skaitmeninė, kūrybiškumo, socialinė, emocinė.
Birželio 3–6 dienomis su antrokais vykdėme praktinę-tiriamąją veiklą.
Pirmą dieną iš įvairių šaltinių rinkome informaciją apie sraiges. Susibūrę į grupes, paruošėme pristatymus. Apžiūrėjome įvairių rūšių ir dydžių sraiges ir atlikome eksperimentus, padarėme išvadas. Po to dirbome su „Scratch“ programa ir sukūrėme projektą: sraigė keliaudama per visus 4 metų laikus keitė savo apdarus.
Antrą dieną vykome į Panevėžio rajone Trakiškio miestelyje įsikūrusį sraigių ūkį. Labai daug pamatėme ir sužinojome apie sraiges. O kokios smagios buvo varžytuvės: vyko sraigių lenktynės; vaikai rungėsi, kas greičiau sudėlios dėliones; žaidėme žaidimus, padarytus iš sraigių kriauklių.
Trečią dieną keliavome į ,,Sos vaikai“ namelį ir su 3D rašikliais pasidarėme savo sraigutes. O kai pavargdavome, smagiai dainuodavome dainelę apie žiogą ir sraigę.
Vaikai patyrė atradimo džiaugsmą. Pamatė, kaip iš kiaušinio išsirita sraigės ir daug apie jas sužinojo.
Mokytoja Asta