Slide background

Pamokų laikas

1. 08:00 - 08:45

2. 08:55 - 09:40

3. 09:50 - 10:35

4. 10:45 - 11:30

5. 11:40 - 12:25 (0 min.)

6. 12:35 - 13:20

7. 13:25 - 14:10

8. 14:15 - 15:00

Praktinė-tiriamoji veikla „Pažink save per žaidimą“

Veiklos „Pažink save per žaidimą“ tikslas – pažinti save žaidžiant skirtingos tematikos žaidimus. Pirmą dieną vykome į Anykščius, dalyvavome edukacinėse programose „Vaikai dunda, žemė bunda“ ir „Super protas“. Arklio muziejuje vykusioje edukacinėje programoje „Vaikai dunda, žemė bunda“ išbandėme senovinius žaidimus: mėtėme į pakabintą krepšį medžiaginį kamuolį, jojome su mediniais arkliais, vaikščiojome su kojūkais, kovojome vienas prieš kitą su medžiaginiais maišais.

Edukacinės programos „Super protas“ metu turėjome atlikti orientacinę užduotį. Anykščių regioninio parko direkcijos kiemelyje ant medžių buvo iškabinti klausimai su 3 atsakymais. Komandos turėjo surasti ištrauktą kortelę su klausimo numeriu ir išsirinkti tinkamą atsakymą.

Antrą dieną keliavome į Pakruojo atvirą jaunimo centrą. Socialinis pedagogas Vytautas Girdzijauskas mus mokė žaisti stalo žaidimus „Halli Galli“, „Jungle Speed“, The Gretat Dalmuti“. Pastarasis žaidimas labiausiai patiko.

Trečią dieną ruošėmės strateginiam lauko žaidimui „Apgink savo tvirtovę“: iš kartoninių dėžių mokiniai statė tvirtovę, pylė vandens į balionus, piešė komandos vėliavą. Šio žaidimo tikslas – sukurti komandai žaidimo strategiją, užimti tvirtovę ir pagrobti vėliavą. Komandos nariai įsijautė į žaidimą, vandens mūšis visiems labai patiko.

 

Socialinė pedagogė Inga

Mūsų draugai

Pasirinkite