Slide background

Pamokų laikas

1. 08:00 - 08:45

2. 08:50 - 09:35

3. 09:45 - 10:30

4. 10:40 - 11:25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05 (3 min.)

7. 13:10 - 13:55

8. 14:00 - 14:45

Naujienos

Vasaros vaikų stovykla „SuperDuper 2025“

Birželio 16 – 20 dienomis vyko 1-3 klasių mokinių vasaros stovykla „SuperDuper 2025“ Pakruojo „Žemynos“ progimnazijoje. Stovyklos metu buvo organizuoti aktyvūs, komandiniai žaidimai, ekskursijos. Birželio 17 d. dalyvavome edukacinėje programoje „Molio meistro dirbtuvės“ Šiaulių rajono savivaldybės etninės kultūros ir tradicinių amatų centre. Mokiniams patekus pas tikrą Puodžių karalių – lipdymas virto malonia atsipalaidavimo veikla, tuo pačiu buvo sukurti tikri molio šedevrai. Mokiniai susipažino su lietuviška keramikos tradicija, jos formavimosi aplinkybėmis, gamybos procesais - lipdymu, džiovinimu, išdegimu, glazūravimu. Žygyje palei Ventos upę išbandėme Basų kojų taką, grožėjomis vaizdu. Susipažinome su Kuršėnų miestu. Birželio 18 d. vykome į Anykščius: dalyvavome Arklio muziejaus edukacinėje programoje „Duonelės kelias“, išbandėme senovinius žaidimus, degustavome senovinius valgius. Vykome į Anykščių geležinkelio stotį, siauruku keliavome per Šventosios tiltą grožėtis nuostabiu Anykščių kraštovaizdžiu. Keliavome Medžių laju taku, grožėjomės medžių viršūnėmis, skaičiavome kiek daug jų pažįstame. Birželio 19 d. vykome pas pačią tikriausią Mūšos tyrelio laumę, kuri mokinius supažindino su Mūšos tyrelio pelkės augmenija ir gyvūnija. Pas laumę dalyvavome „Skrylių gaminimo“ edukacijoje. Birželio 20 d. lankėmės Pakruojo ugniagesių draugijos stoginėje, dalyvavome edukacinėje programoje „Pakruojo ugniagesybos istorija, gaisro pavojai, apsisaugojimo būdai ir pagalbos signalai“. Pietums vaišinomės picomis bei ledais. Stovykla buvo finansuojama iš Pakruojo rajono savivaldybės 2025–2027 m. šeimos stiprinimo programos, bei tėvelių. Pakruojo „Žemynos“ progimnazijos socialinė pedagogė Inga Misiūnienė

Praktinė-tiriamoji veikla „Jungtinė Karalystė ir JAV“

Tikslas – pagilinti žinias apie Jungtinę Karalystę ir JAV. Uždaviniai: susipažinti su Jungtinės Karalystės ir JAV įžymiausiais miestais; paragauti tradicinės angliškos arbatos; užpildyti JAV administracinius žemėlapius; naudojantis interneto programėle „Google“ surinkti svarbiausius faktus ir sukurti lankstinukus apie JAV ir Jungtinę Karalystę; sudėlioti įžymiausio JAV miesto Niujorko Bruklino tilto paveikslą. Rezultatas. Pirmą praktinės-tiriamosios veiklos dieną mokiniai susipažino su Jungtinės Karalystės 4 regionais: Anglija, Velsu, Škotija ir Šiaurės Airija, taip pat įžymiomis Jungtinės Karalystės vietomis bei akademiniais miestais, kraštovaizdžiu, Jungtinę Karalystę valdžiusiais karaliais ir karalienėmis bei dabartine valdančia karališka šeima ir jos atstovais, tradiciniu anglišku maistu – mokiniai vaišinosi tradicine angliška arbata su pienu. Naudodamiesi interneto programėle „Google“ mokiniai ieškojo atsakymų į 20 pateiktų klausimų apie Jungtinę Karalystę, vėliau faktus aptarė kartu su mokytoja. Antrą praktinės-tiriamosios veiklos dieną mokiniams apie JAV, Masačusetso valstiją ir jos įžymiausius miestus Bostoną ir Niujorką plačiau papasakojo mūsų mokyklos mokinė, šeštokė Gustė. Mokiniai išklausė jos 3 savaičių atostogų JAV įspūdžius, užpildė JAV administracinius žemėlapius, kuriuose kiekvienas grupės narys sužymėjo 50 valstijų ir jų sostines. Naudodamiesi interneto programėle „Google“ mokiniai ieškojo atsakymų į 20 pateiktų klausimų apie Jungtines Amerikos Valstijas. Vėliau faktus aptarė kartu su mokytoja ir kompiuterių klasėje paruošė lankstinukus apie JAV ir Jungtinę Karalystę. Ši veikla pareikalavo iš mokinių didžiulės kantrybės ir išmonės. Trečią praktinės-tiriamosios veiklos dieną mokiniai paskyrė JAV verslo centro Niujorko Bruklino tilto dėlionei ir paruošė anglų kalbos kabinetui vaizdingą paveikslą. Visi bendromis jėgomis su šia užduotimi susitvarkė. Mokytoja Violeta

Mūsų draugai

Pasirinkite